RETURNERING OG REKLAMATION

14 DAGES RETURRET:

Fortryder du dit køb, eller svarer varen ikke til forventningerne, tager Genbrugsgodter.dk varen retur og refunderer betalingen. Udgifter til returnering betales af kunden. Adresse til returnering findes længere nede på denne side.

REKLAMATION:

Hos Genbrugsgodter.dk er du dækket af købelovens reklamationsret på to år, hvis der opstår fejl på varen, som du ikke selv er skyld i. Slitage, brækage ol. på varer, er ikke dækket af reklamationsret.

Forud for returnering/reklamation skal du kontakte Genbrugsgodter.dk på info@genbrugsgodter.dk eller her: Kontakt og oplyse ordrenummer samt beskrive grunden for returnering/reklamation.

Varen skal returneres i samme stand, som du modtog den. Varen skal pakkes forsvarligt – gerne i samme emballage, som du modtog den i. Husk, at få kvittering på indelevering af retur-pakke hos fragtfirmaet. Tag gerne billede af varen inden forsendelse, så eventuelle værdiforringelser opstået i forbindelse med forsendelse, kan adresseres til fragtfirmaet. Kunden hæfter for værdiforringelse i forbindelse med fragt.

Genbrugsgodter.dk forbeholder sig retten til at fratrække beløb svarende til værdiforringelse fra det beløb kunden skal have retur. Kunden står for selv, at udrede tvister i forbindelse med fragt, hos det valgte retur-fragtfirma.

ADRESSE FOR RETURNERING:

Genbrugsgodter.dk

Nørrebrogade 3

4930 Maribo

REKLAMATION I FORBINDELSE MED SKADER UNDER FRAGT:

Er din vare gået i stykker ved modtagelse, beder vi dig hurtigst muligt tage kontakt til os på: info@genbrugsgodter.dk, så vi kan refundere dit køb.

For at vi kan behandle sagen med fragtfirmaet/GLS, har vi brug for følgende information/dokumentation fra dig:

– Er der GLS-tape på pakken?

– Fotos af pakken (fra alle sider) – heraf skal et af billederne vise den påsatte GLS-fragtseddel

– Foto af den samtlige emballage (æsker, bobleplast, aviser osv.)

– Foto af den beskadigede vare/varer

– Pakken opbevares indtil vi giver besked om, at sagen er afsluttet (se nedenstående)

OBS: I sjældne tilfælde kan GLS vurdere det nødvendigt at hente pakken, for at behandle sagen. Derfor SKAL pakken, al emballage samt den beskedigede vare/varer opbevares indtil vi giver besked om, at sagen er afsluttet. 

Ovenstående dokumentation fremsendes til: info@genbrugsgodter.dk