RETURNERING OG REKLAMATION

14 DAGES RETURRET:

Fortryder du dit køb, eller svarer varen ikke til forventningerne, tager Genbrugsgodter.dk varen retur og refunderer betalingen. Udgifter til returnering betales af kunden. Adresse til returnering findes længere nede på denne side.

REKLAMATION:

Drejer din henvendelse sig om en varer som er gået i stykker ved modtagelse, skal du anmelde skaden til os SENEST 3 DAGE EFTER MODTAGELSEN. Det gøres til info@genbrugsgodter.dk. her skal du huske at vedhæfte billeder, samt oplyse om ordrenummer. 

RETURNERING:

Varen skal returneres i samme stand, som du modtog den. Varen skal pakkes forsvarligt – gerne i samme emballage, som du modtog den i. Husk, at få kvittering på indlevering af retur-pakke hos fragtfirmaet. Tag gerne billede af varen inden forsendelse, så eventuelle værdiforringelser opstået i forbindelse med forsendelse, kan adresseres til fragtfirmaet. Kunden hæfter for værdiforringelse i forbindelse med fragt.

Genbrugsgodter.dk forbeholder sig retten til at fratrække beløb svarende til værdiforringelse fra det beløb kunden skal have retur. Kunden står for selv, at udrede tvister i forbindelse med fragt, hos det valgte retur-fragtfirma.

OBS: GLS dækker kun skader, hvor det er pakket, så pakken kan klare et fald på en meter.

ADRESSE FOR RETURNERING:

Genbrugsgodter.dk

Nørrebrogade 3

4930 Maribo

REKLAMATION I FORBINDELSE MED SKADER UNDER FRAGT:

Er din vare gået i stykker ved modtagelse, beder vi dig hurtigst muligt, og senest 3 dage efter modtagelse, at tage kontakt til os på: info@genbrugsgodter.dk, så vi kan refundere dit køb.

For at vi kan behandle sagen med fragtfirmaet/GLS, har vi brug for følgende information/dokumentation fra dig:

– Er der GLS-tape på pakken?

– Fotos af pakken (fra alle sider) – heraf skal et af billederne vise den påsatte GLS-fragtseddel

– Foto af den samtlige emballage (æsker, bobleplast, aviser osv.)

– Foto af den beskadigede vare/varer

– Pakken opbevares indtil vi giver besked om, at sagen er afsluttet (se nedenstående)

OBS: I sjældne tilfælde kan GLS vurdere det nødvendigt at hente pakken, for at behandle sagen. Derfor SKAL pakken, al emballage samt den beskadigede vare/varer opbevares indtil vi giver besked om, at sagen er afsluttet. 

Ovenstående dokumentation fremsendes til: info@genbrugsgodter.dk